شناسهٔ خبر: 190591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به بیش از ۸۹۰۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

141 رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال و بختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۹ هزار و ۵۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان از ابتدای ۱۴۰۳ تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان، از پاسخ گویی به ۸۹۰۵۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۸۷۳۲۴) ۲ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: مشکلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد: ۹۰۷ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه بار و حوزه مسافر نیز ۹۶ مورد بوده است که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۸۹ شکایت نیز در خصوص مشکلات راه بوده است، گفت: همچنین ۱۱ مورد شکایت در مورد ایمنی و حریم راه گزارش شده است.